
- Wat te doen bij een storing
Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op en zeker indien u een brandlucht ruikt. Een storing kan altijd optreden en daarom zijn wij 24 uur per dag bereikbaar. Schrijf op wanneer u de storing heeft ontdekt en wat u gedaan heeft voordat de storing plaatsvond. Vaak kunnen we met deze informatie een heel eind komen om de storing sneller op te lossen.
- Wat is jullie werkgebied?
Onze onderneming is gevestigd in Barendrecht, echter kunnen wij door het gehele land werkzaamheden uitvoeren.
- Krijg ik eerst een prijsopgave?
Indien het een storing betreft dan wilt u dat het zo spoedig mogelijk wordt opgelost. Dit doen wij altijd tegen een eerlijke prijs waarbij een prijsopgaaf niet kan worden afgegeven. Wij weten immers niet wat wij nog meer tegen kunnen komen en hoe lang we bezig zijn om de storing op te lossen.

- Kosten en de factuur
Nadat de werkzaamheden zijn uitgevoerd zal een werkbon aan u worden overlegd waar de gewerkte uren en de gebruikte materialen op staan waarvoor u dient te tekenen. Aan de hand van deze werkbon zal de factuur naar u worden gezonden. U hoeft dus niet direct contant te betalen. De factuur dient, conform onze algemene voorwaarden, binnen 30 dagen na dagtekening te worden voldaan.
- Doen jullie ook aan onderhoudscontracten?
Indien u een onderhoudscontract wenst dan is dit altijd bespreekbaar. Denk bijvoorbeeld aan een onderhoudscontract voor uw groepenkast of elektrotechnische installatie. Wij kunnen dan regelmatig komen controleren of deze nog naar behoren werkt.
Heeft u verder nog vragen? Neem dan contact met ons op.